Plaats je producten in je digitale winkelmand – of eigenlijk: gereedschapskist. Als je de bestelling plaatst met je INSTRUMENTA-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Nog geen account? Ook zonder account kun je bestellen; we hebben dan nog wel even wat gegevens van je nodig om alles netjes af te handelen.
Een bestelling annuleren doe je in je INSTRUMENTA-account. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je ‘m weigeren aan de deur of kosteloos retourneren via het online retourformulier. Dat recht heb je als consument.
Heb je geen INSTRUMENTA-account? Dan ben je het snelst geholpen via e-mail. Stuur een bericht dat je je bestelling wilt annuleren onder vermelding van het ordernummer naar hello@instrumenta.nl.
Je bestelling wijzigen kan alleen per mail. Zolang het product ons magazijn nog niet verlaten heeft, kan er veel. Neem dan snel contact op met onze klantenservice om je bestelling aan te passen.
Heb je iets besteld maar wil je het afleveradres wijzigen? Zolang het product ons magazijn nog niet heeft verlaten, kan er veel. Geef het door aan onze klantenservice, dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je INSTRUMENTA-account.